Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over onze dienst? Neem contact op met onze klantenservice of vind je antwoord tussen onze veelgestelde vragen.

Product

Hoe kan ik technisch informatie over het product vinden?

Alle informatie over het M3F fitness frame kan u vinden op de pagina M3F fitness frame. Wat betreft de frame accessoires, kan u alle informatie raadplegen via onze M3F fitness accessoires pagina. Als u de gewenste technische informatie over het fitness frame niet kan vinden, kan u contact opnemen via onze contactpagina.

Hoe kan ik advies ontvangen over het product?

Als u vragen of opmerkingen heeft of u wil meer informatie vergaren over ons product, kan u ons een e-mail versturen naar info@m3fsport.nl of telefonisch bereiken via het telefoonnummer 010 760 9017. Ook kan u contact opnemen via onze contactpagina.

Hoe kan ik een offerte aanvraag doen?

Dit kan telefonisch op 010 760 9017, via mail info@m3fsport.nl of via onze contactpagina. U kan rechts op de pagina al uw gegevens invullen en een offerte aanvragen.

Bestellen

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

M3F Sport biedt verschillende betalingsmogelijkheden aan:
Bancontact, overboeking, Belfius Direct Net, iDEAL, KBC/CBC-Betaalknop, SOFORT Banking.

Hoe plaats ik een bestelling?

U kan via de ‘shop’ button rechtsbovenaan het menu een bestelling plaatsen. U komt dan op onze webshop www.fitnessyogashop.nl waar u onze M3F fitness frame kan aankopen.

Kan ik ook een M3F fitness frame huren of leasen?

Ja zeker. Het M3F fitness frame kan ook verhuurd worden. U kan het fitness frame voor een lange of korte periode huren. Hierbij stellen wij een contract op hoe met het M3F fitness frame om te gaan en hoe te handelen bij eventuele schade. U betaalt voor breng- en haalkosten en eventuele bijkomende fitnessmaterialen. De volledige huurprijs is afhankelijk van de huurperiode.

Leasen is ook mogelijk via M3F Sport. U krijgt dan meteen het geld en de financiering van het fitness frame vindt dan plaats via de leasemaatschappij. Via een derde partij zorgen wij hiervoor.

Neem contact op voor meer uitleg

Naar welke landen verstuur je bestellingen?

Het M3F fitness frame kan over de hele wereld verzonden worden. De kosten voor de verzending variëren per land.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja zeker. Als u de betaling heeft afgerond via onze webshop www.fitnessyogashop.nl, krijgt u een bevestiging via mail.

Levering

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

De levertijd is afhankelijk van de periode waarin u bestelt. In de meeste gevallen is de levertijd 4-6 weken. Het maken van de M3F fitness frame duurt twee weken. Het coaten van de M3F fitness frame duurt ook 2 weken, afhankelijk van de kleurstelling.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij leveren het M3F fitness frame en de bijkomende accessoires zelf bij de klant. Er komen bij het frame altijd gewichten bij van 4 x 22,5 kg. Dit betreft 4 jerrycans van 10 liter gevuld met beton. Daarnaast nog de verbindingspinnen, een hamer, een tas en een staander om het frame te ondersteunen bij het opbouwen. Naar het buitenland verzenden wij door een derde via een pallet.

Moet ik leveringskosten betalen?

Bij de leveringen binnen Nederland zijn de leveringskosten inbegrepen in de prijs. De verzendkosten naar het buitenland zijn afhankelijk van het land van bestemming.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Onze fitness frame zijn enkel online te verkrijgen.

Na service

Heb ik garantie op het product?

U heeft een M3F fabrieksgarantie van 5 jaar op materiaal en/of fabricagefouten.

Wat moet ik doen bij een klacht over de inhoud?

U kan ons telefonisch bereiken op het nummer 010 760 9017 of via mail info@m3fsport.nl. Beschrijf concreet welke klachten u heeft en wij helpen u zo spoedig mogelijk.

Kan ik een bestelling terugsturen?

Ja, dat kan. U kan best telefonisch contact opnemen via het nummer 010 760 9017 om de retour van uw M3F fitness frame te regelen.

Wie neemt de retourkosten voor zijn rekening?

Retourkosten komen voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van garantie of andere rechtmatige aanspraak door de klant.

Hoe kom ik iets te weten over de voortgang van reparaties aan mijn product?

Wij houden u telefonisch of via mail op de hoogte.

© Copyright M3F Sport 2020 All Rights Reserved. | Webdesign, Marketing, Vormgeving, Branding: PixelStuff | Fotografie: Perry Zonneveld | Video: Joost Franken en Tijs van leur