Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over onze dienst? Neem contact op met onze klantenservice of vind je antwoord tussen onze veelgestelde vragen.

  Product

 Hoe kan ik technisch informatie over het fitness frame en de accessoires vinden?

Alle technische informatie over het M3F fitness frame kunt u vinden in de montage handleiding. Wat betreft de frame   accessoires, kunt u alle informatie raadplegen via onze fitness accessoires pagina.

 

Hoe kan ik advies ontvangen over het fitness frame en de accessoires?

Voor advies over toevoegingen of vragen over het fitness frame kunt u ons bellen op 010 760 9017 of e-maillen   naar info@m3fsport.nl. Onze contactgegevens staan ook op onze contactpagina.

 

Hoe kan ik een offerte aanvraag doen?

Een offerte kan worden aangevraagd via door uw gegevens in te vullen in onze contactpagina.

 

Bestellen

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

M3F Sport biedt verschillende betalingsmogelijkheden aan:
Bancontact, overboeking, Belfius Direct Net, iDEAL, KBC/CBC-Betaalknop, SOFORT Banking.

 

Hoe plaats ik een online-bestelling?

U kan via de ‘shop’ button rechtsbovenaan het menu een bestelling plaatsen. U komt dan op onze   webshop www.fitnessyogashop.nl waar u het Mobiel Multi Functioneel Fitness Frame, de Mobiel Fitness Frame Accessoires of   de Aanhangwagen M3Fsport mobiele fitness frame kunt kopen.

 

Kan ik ook een M3F fitness frame huren of leasen?

Leasen is niet mogelijk via M3F Sport. Wel helpen wij u graag een gepaste verstrekker van bedrijfskrediet te vinden voor uw   situatie. Neem contact op in gesprek te gaan.

 

Naar welke landen verstuur je bestellingen?

Wij verzenden naar ieder land in Europa. Verzendkosten varieeren per land maar binnen Nederland is verzending gratis.

 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja zeker. Als u de betaling heeft afgerond via onze webshop www.fitnessyogashop.nl, krijgt u een bevestiging via mail.

 

Levering

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

De levertijd is afhankelijk van de periode waarin u bestelt. In de meeste gevallen is de levertijd 4-6 weken.

 

 Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij leveren het M3F fitness frame en de bijkomende accessoires zelf bij de klant. Er komen bij het frame altijd gewichten bij van   4 x 22,5 kg. Dit betreft 4 jerrycans van 10 liter gevuld met beton. Daarnaast nog de verbindingspinnen, een hamer, een tas en een staander om het frame te ondersteunen bij het opbouwen. Naar het buitenland verzenden wij door een derde via een pallet.

 

Moet ik leveringskosten betalen?

Bij de leveringen binnen Nederland is de levering gratis. De verzendkosten naar het buitenland zijn afhankelijk van het land van bestemming.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Onze fitness frame zijn enkel online te verkrijgen. Wel kunt u langskomen bij ons op kantoor op de Van Nelleweg 1.

  Na service

Heb ik garantie op het product?

U heeft een M3F fabrieksgarantie van 5 jaar op materiaal en/of fabricagefouten.

 

Wat moet ik doen bij een klacht over de inhoud?

U kan ons telefonisch bereiken op het nummer 010 760 9017 of via mail info@m3fsport.nl. Beschrijf concreet welke klachten u   heeft en wij helpen u zo spoedig mogelijk.

 

Kan ik een bestelling terugsturen?

Ja, dat kan. U kunt het best telefonisch contact opnemen via het nummer 010 760 9017 om de retour van uw M3F fitness frame   te regelen.

 

Wie neemt de retourkosten voor zijn rekening?

Retourkosten komen voor rekening van de klant, tenzij er sprake is van garantie of andere rechtmatige aanspraak door de klant.

 

Hoe kom ik iets te weten over de voortgang van reparaties aan mijn product?

Wij houden u via e-mail op de hoogte.